2013. november 11., hétfő

A végtelen vár most ránk


Egy esküvőre...

Barbra Streisand: I've Dreamed Of You

dalszöveg: Paudits Zoltán
rajz: Frányó Bianka
felvétel: Németh Sándor
ének: Faragó Nóra



A végtelen vár most ránk

Már álmodtam és ébredtem veled,
Már voltam én, már jártam én életed.
Halk suttogás, tűz és lángolás,
Száz ölelésben fogant vallomás.
Egy pillanat és a végtelen vár majd ránk.

Már álmodtál és ébredtél velem,
És élted már, és jártad már az életem.
Kis rezdülés, vágy és szédülés,
Kék angyalszárnyon könnyű repülés.
Egy pillanat és a végtelen vár majd ránk.

Már játszok én, és táncolok neked,
Már óvlak én, és már fogom a két kezed.
Nincs fájdalom, kín és félelem,
Csak szerelemben pihenj szívemen.
Egy pillanat és a végtelen vár most ránk.

Tűz, lángolás, forró suttogás,
Száz ölelésben élő vallomás.
Egy pillanat és a végtelen vár most ránk.
Egy pillanat és a végtelen vár most ránk...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése